Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 12 januari 2009

Vart tog helgen vägen?

Första skoldagen gick bra. Fick byt matten mot organisation och ledarskap så jag började med det. Sen var det dax för filosofi, kul att träffa Carina och Fredrik igen. Sen var den skoldagen slut. På kvällen kom Jessica och Mange och vi provade dom nya spelen vi köpt. Blev lite monopol på wiiet sen mini golf. Sen testade vi Lips och Guitarr hero.

På lördagen åkte vi till Fynda i Falkenberg med Jessica och Mange sen forsatte vi 4 att spela på kvällen... Vi kollade lite på Let's dance oxå... Jag spelade in det i fredags eftersom vi spelade...perfekt, då kunde vi spola bort det tråkiga!

Igår var en slapp dag. Jag åkte in ensam och handlade lite sen städade vi ut julen. Ser lite tomt ut utan granen, men det är rätt skönt att få bort det.

Och nu e det snart dags för en skoldag till. Idag ska jag ha Engelska B. Har Carina med mig där oxå så det känns bra. Vi har valt ganska mycket samma, utan att vi visste om det. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag går på Kattegattgymnasiet :)

Anonym sa...

trosorna är köpta på www.snyggunder.se
men om du beställer så tänk på att de är små i storlekarna, ett tips =)