Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

fredag 23 januari 2009

slö

Har varit slö på att uppdatera här.
Frissan i onsdags var riktigt värdelös. Eller klippa kunde hon, det blev jag nöjd med. Men när hon klipp färdigt gjorde hon inget mer. Man brukar ju bli lite stylad när man klippt sig. Men men är nöjd med själva klippningen i alla fall. Ska ta några bilder och lägga upp sen så ni får se.

I onsdags satt jag oxå och skrev ner alla ord vi fått på engelska som vi helt plötsligt fick reda på att vi ska ha prov på. Eftersom vi fått dom på lösa blad i artiklar och sånt och jag hade kladdat rätt mycket så tänkte jag att jag skulle samla allt på ett ställe. Så jag satte mig och skrev ner det i ett block. Det blev 9 och en halv A4 sidor. Och det är vad vi fått på 3 lektioner! Kommer nog bli en tuff vår...

Idag är det en rätt lugn dag i skolan... skönt e det är rätt trött idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker synd om dig.. jag släjv skulle inte kunna få in alla dem orden i skallen och sen ha PROV på det!! Men du är ju duktig så du klarar det galant!