Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

torsdag 8 januari 2009

snöööö

Var i skolan och registrerade mig, men fick inte byta kursen idag. Kan inte göras förrens imorgon. Knasigt. Spela roll kan man tycka. Men men. I alla fall skulle jag åkt inom stan och köpt en penna idag, den jag köpte igår var fel. Men det glömde jag. Så jag får väl se om jag kan göra det på måndag.

Ringde pappa på vägen hem och frågade om han skulle komma och åka pulka med ungarna och det ville han ju så klart. Så vi gick bort och åkte lite i backen. Simon skrattade som attan tills snön gick över till is och började piska i ansiktet då blev han ledsen så vi gick hem. Nu ligger han i soffan jämte och sover. Oliver är ute och leker i trädgården med min pappa.
Ska snart ropa in dom och göra lite ravioli. Börjar bli lite hungrig.

Inga kommentarer: