Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

fredag 24 juli 2009

Bwo live is the shit!

Var ju i Helsingborg igår för att se på Bwo först och främst...men såg ju även framemot Style och Lili & Susie. Jag och Jessica hade så roligt...så roligt som bara vi kan ha när vi muppar loss. En hel del skratt, en del hysteriska skrik...och en massa bra musik! :P Men på tok för mycket regn!!!!

Bwo körde 3 låtar...alldeles för få enligt mig....längtar redan tills jag får se dom live igen....

Här kommer en del bilder och videoklipp från igår....

Börjar med Style - Fantasi




Nostalgi på hög nivå.... Lili & Susie


Så kom äntligen det vi väntat på!!!!
BWO!


En av mina favvolåtar på nya plattan!
Rise To The Occasion


Bästa delen av Rise To The Occasion


Inte lätt att filma när man inte håller koll!


Längtar tillbaks till igår...

2 kommentarer:

bwo 4 ever sa...

bwo äger ju

Jessica sa...

Vi är de bästa gumman!! Fan va kul vi hade!! En toppen kväll helt enklet! Hehe... Harrys!!! hahaha!!