Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 14 juli 2009

hej va dåligt

Så dålig jag varit på att blogga den sista tiden. Men det är väl för att jag varit så trött efter jobbet.

Det går i alla fall bra på jobbet. Har jobbat 7 dagar nu och av dom har jag bara slutat kl 1 som jag ska 2 dagar. Dom andra har jag fått hoppa in och hjälpa till på andra stället. Känns bra att man redan får jobba mer!

Fick aldrig nåt besök av Liten. :( Blev lite lätt ledsen men jag överlevde. Hon hade fullt upp...hoppas vi kan styra upp ett möte snart i alla fall.

I söndags beställde jag och Jessica ett gäng Twilight-prylar från Tyskland! Vill ha nu!!!! Men det lär dröja lite för den ena tröjan jag beställde fanns inte i lager för tillfället.

Imorgon fyller svärmor år och då ska vi på kalas på busfabriken. Ska bli spännande!

Inga kommentarer: