Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

söndag 26 juli 2009

Ytterligare en helg...

...har rusat förbi. Hinner inte alls med...men veckorna rusar oxå på...Jag har jobbat 3 av mina 5 veckor nu. Fattar det knappt.

Helgen har varit kanonbra faktiskt....har levt länge på torsdagen.... :) Igår handlade vi och sedan grillade vi med mina föräldrar. Och dag tog Conny barnen och åkte till sina föräldrar så jag kunde baka ifred. Och det gjorde jag oxå......bakade och lyssnade på musik på hög volym. Massa gamla godingar. Och en massa kakor! Min älskling han är snäll han! Behövde nog lite egen tid oxå. Men sen när dom kom hem så var jag sällskapssjuk....lagom är bäst :)

Oliver har varit så duktig...det verkar äntligen som han kommit på att det är bättre att gå på toa än att ha blöja! Duktiga killen har varit utan blöja sedan i torsdags nu och det går hur bra som helst....till och med i stan och på natten! :) *stolt*

2 kommentarer:

Jessica! sa...

Oliver han är duktig! Fixade det galant på jobbet ju!! Kallingar är bättre än blöja!! hehe... han börjar bli stoor nu!

Liten sa...

Åh! Lilla grodan börjar bli stor! =)