Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

lördag 18 juli 2009

FIlmkvällar

Det är det blivit en del denna veckan. Jag och Jessica har spanat in Rob i Little Ashes och How to be! Kan ju säga att vi var nöjda....
Ikväll blir det Harry Potter och hemligheternas kammare och grille. Vi håller ju på att se alla HP filmerna med Jessica och Mange.

Igår testades Mario Tennis på Wiiet. Små spelen var roligare än själva tenniset. Men det får helt klart godkänt.

Jag och Jessica beställde en del Twilight-saker i Nu väntar vi med spänning och följer vår paket på nätet. Det är beställt från Tyskland så det lär väl ta lite tid. Men jag hoppas det kommer innan veckan är slut.

På torsdag ska jag och Jessica åka ner till Helsingborg för att gå på Rixfm festival och se på BWO!!!!!!
Undrar vem som är snyggast....Martin eller Rob. Får nog fundera på den ett tag....



Svårt val....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Martin helt klart!! /Ida

Jessica sa...

Rob helt klart!! *dregel*