Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 6 juli 2009

Trötter!

Första dagen på egen hand gick rätt bra. Det enda felet var väl att jag var lite slö i starten så jag fick stressa på slutet! Men det gick bra...slutade prick 1 i alla fall!

Liten har anlänt till rätt del av Sverige! :P Hoppas snart få se henne somna på min soffa som hon brukar göra när hon är här! :)

Skulle sett på Twilight med Jessica men vi insåg att det blev försent och bestämde att vi tar det imorgon. Tur att det finns en till som är lika besatt som jag! :)
Nu ska jag gå och flytta barnen från vår säng, där dom somnat med sin pappa. Sen ska jag göra mig klar för natten, värma vetepåsen och gå och lägga mig i min säng och läsa New moon medans jag kurerar min onda höft. Sen sova!

Inga kommentarer: