Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

lördag 4 juli 2009

Trött på det!

Idag är det en riktigt dålig dag att vara Mimmi på! Vet inte hur mycket jag gråtit under dagen...i omgångar.

Varför är det ALLTID samma sak? Varje gång jag börjar bli lite nära vän med någon så försvinner dom? Antingen flyttar dom eller så bara slutar dom att höra av sig. Inte första gången det händer i mitt liv...snarare typ 6:e eller 7:e.Hädanefter ska jag inte försöka skaffa några närmare vänner! Alla ska hållas på en normal nivå. Bara vara bekant med folk. Så slipper jag må såhär jävla pissigt hädanefter.

Det är tydligen inte meningen att jag ska få ha några nära vänner. Jag är dömd till att vara ensam!!! Och jag har ju varit det hittills så varför ska jag inte kunna vara det för alltid?

Undrar om det är nåt fel på mig som gör att folk försvinner från mig... Eller är det bara otur? I så fall, varför ska jag ha sån jävla otur jämt? Tycker ingen om mig tillräckligt mycket för att stanna i närheten?

Började på att läsa New moon innan, men la ner det igen. Kändes bara skit det oxå. Inget med Twilight känns kul längre. Kanske lika bara att lägga den bloggen på is ett tag...tills det känns bättre.... Får fundera på det tills imorgon... Mår för dåligt för att bestämma nåt nu.

Vet att jag varit på gränsen till otrevlig ikväll, men va fan! Varför hålla fast vid nåt som ändå kommer försvinna? Det är mitt sätt att hålla mig flytande!
Jag vet att jag kommer fixa detta med, har gjort det innan och kommer göra det igen! Är som en katt, landar alltid på fötterna. Men tills dess så tänker jag var PRECIS hur LEDSEN jag vill! Och jag tänker gråta hur MYCKET jag vill! Sen efter det ska jag se till att detta ALDRIG händer mig IGEN!!!!!

Inga kommentarer: