Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

söndag 5 juli 2009

Putting my heat back together

Mår lite bättre idag, även om det blivit ett par tårar idag med. Fick världens gulligaste medelande på Fejan imorse... kändes lite bättre efter det. Love you!
Det är väl det bästa med mig...jag kommer upp på fötter rätt fort igen.
Vill oxå passa på att tacka världens bästa Liten! Vet att du alltid finns där när jag behöver bubbla! Vad det än gäller! Tack för att du finns, även om det är lååång borta! Säger det inte tillräckligt ofta men jag älskar dig! Fast att du oxå flyttade ifrån mig. :P

Idag har jag varit och köpte jobbeskor. Blev ett par svarta crocs. Ville haft en ljusare färg, men då skulle jag få betala 200kr mer. I en annan butik..där samma sko kostade mer....i ena räknades 34/35 som barnstorlek med inte i den andra.... Är nöjd med att sparat 200kr även om jag inte fick den färgen jag ville ha!

Imorgon är det första arbetsdagen på egen hand. Är en smula nervös faktiskt. Men det ska nog går bra, kan redan hela min första avdelning utantill, och i princip min andra avdelning oxå!

Solen verkar ha gått på semester...tur jag hann sola lite igår i alla fall. Hoppas den snart kommer tillbaka, annars får man väl sola lite solarium. Vill inte tappa min solbränna....såhär brun har jag inte varit på länge.

Nä dags att hoppa in i duschen, sen sova. Sov så illa i natt. Kunde först inte sova, tankarna bara snurrade och sen när jag väl började slumra till trillade Simon ur sin säng så jag fick lägga mig där inne. Sedan höll han på att snurra ett bra tag, sen somnade vi men jag vaknade rätt fort igen för det blev så varmt. När jag gick tillbaka till min säng kollade jag klockan och då var den över tolv. Då somnade jag i alla fall rätt fort igen, bara för att vakna vid 5 igen.

Inga kommentarer: