Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 27 juli 2009

En toppen dag!

Idag har det var en riktigt bra dag.... vet inte riktigt varför..men den har varit kanon!

Simon har hittat min gamla Dino och springer runt med den. Pillig som han är har han pillat av Dinos sista öga..så nu e han blind....
Idag blev det även klart att det blir en resa till Växjö den 7 Augusti för en kväll till med massa bra musik...
Gott att få se BWO en gång till! Tur man har en sån underbar man som jag har!!!! <3 Imorgon ska jag till doktorn och se om dom kan hitta nåt fel på mig...eller om allt hår bara kommer fortsätta trilla av...fortsätter det såhär lär jag ju bara flintis innan sommaren är slut!!!!

Nä dags att krypa ner i säng.... Slänger in en go bild på barnen och en på muffinsen jag bakade igår..

Inga kommentarer: