Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 9 november 2009

Bra system...NOT!

Ringde Barnmorskan (BM) idag. Ville prata med min BM eller vem som helst typ! Men då är det ju så att ma får knappa in sin telefonnummer och så blir man uppringd en viss tid. Jag ville bli uppringd på eftermiddagen eftersom jag jobbar. Men det kan man inte tydligen. senaste tiden jag kunde trycka mig fram till var 11.30. Dom hade ringt ett par gånger sen lämnat ett medelande om att jag skulle ringa tillbaka imorgon mellan 8-11.

NEJ jag vill prata idag. Så då åkte jag dit efter jobbet och fråga om det var meningen att man skulle behöva åka dit om man inte har möjlighet att prata i telefon på förmiddagen. Hon i receptionen mumlade lite och ja tydligen skulle man väl det!
Gnällde lite och fick en tid till BM direkt! :) Kände mig väldigt nöjd med mig själv!

Imorgon är det en mycket spännande dag....eller nja kanske inte...Först ska jag jobba som vanligt, sen kl 4 ska vi på utvecklingsamtal för Oliver på dagis. Sen efter det får vi skynda oss hem och äta lite, sen ska jag iväg och jobba igen!
Tur att barnen gillar köttbullar och makaroner, för det blir det imorgon... värre för mig som inte gillar det.

Dagens upprepade mening. Jag mår illa!

Inga kommentarer: