Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

torsdag 26 november 2009

En snabbis

Blir bara ett snabbt inlägg idag. Har jobbat först 10 timmar på sjukhuset sen hem snabbt för att äta lite och sen åka ner och städa tandläkaren. Så jag har jobbat 11 timmar och 15 minuter idag!

Nån som vill gissa hur pigg jag är? Mina ben är så trötta att dom är helt avdomnade. Mys!

Har hunnit med lite allt möjligt under denna dagen. Jag har förutom den vanliga städningen fått köra skurmaskin....glassigt som fan att åka runt på den! :P Jag har sugit upp avloppsvatten med vattensugen...inte lika glassigt. Har lärt mig köra vispan, en liten skurmaskin som finns hos tandläkaren sen har jag gjort en utstädning med Carina....2,5 timmes gnuggande och massa struntprat. Nice!

Ska snart gå och lägga mig. Ska ju jobba imorgon oxå...inget roligt ställe dock...men men.

******
Saknar dig...

Inga kommentarer: