Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 24 november 2009

Nya skor!

Idag när jag kom till jobbet hade mina nya skor kommit. Hoppade i dom direkt! Dom är ju formade så att du måste sträcka på dig, mycket bra för hållningen! Jag ser ju mest ut som en hösäck! Så nu har jag träningsvärk som fan i ryggen, men det är väl bra? Tror jag....ont gör det i alla fall!

Annars har det inte hänt så mycket idag...varit inne och lämnat tillbaka ungarnas skor som jag köpte förra månaden. Dom skulle vara vattentäta men det var dom fan inte! Trodde jag skulle få gnälla lite för att få pengarna tillbaka men icke! Det gick så bra så! :)

Som det ser ut nu blir det inget jobb imorgon. Får väl se om Tove ringer in mig imorgonbitti, annars blir det fönsterputsning inför advent. Kan ju vara bra det med!

Har varit duktig i 2 hela dagar nu. Inget godis alls! Bestämde mig i söndags att om jag ska kunna äta gott i jul får jag fan vara duktig nu. Vill ha gått ner minst 3-4 kg till julbordet på jobbet den 15:e. Så det har blivitgodisförbud och jag ska försöka köra lite wii fit varje kväll. Går ju en hel del på jobbet så jag får ju bra med gratismotion. Men lite extra skadar ju inte. Försöker träna magen på wiiet. Det är ju mest den jag är missnöjd med.

******
Försvinner du nu?

Inga kommentarer: