Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

lördag 21 november 2009

Halsfluss och New moon

I onsdags fick jag ge mig och inse att jag faktiskt var sjuk, fick gå ifrån jobbet för att åka till doktorn. Han bad mig gapa och innan han ens hunnit sticka in den äckliga träpinnen i munnen så konstaterade han att jag hade halsfluss. Innan dess hade han redan sagt att det syntes på mig. Så ok jag fick erkänna att jag faktiskt var sjuk. Det händer ju inte så ofta.
Idag känns det bättre men inte helt bra. Har inte ont längre men det känns lite konstigt i halsen.

Igår var vi och tittade på New Moon. Har väntat i 8 månader på filmen så förväntningarna var HÖGA! Men filmen levde nästan upp till mina förväntningar. Lite små saker som jag inte var helt nöjd med. Men men!

******
Det känns som du håller på att försvinna...

Inga kommentarer: