Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

söndag 29 november 2009

Moving on!

Nu är det dags att ta tag i mig själv och gå vidare! Har gjort det tidigare så det kommer nog gå bra!
Det är alltid lika jobbigt när vänner försvinner, på ett eller annat vis. Men nu får jag resa mig och gå vidare!

Förstår bara inte varför det alltid är samma sak. Det är nog mest därför jag varit så ledsen! Alltid när jag börjar bli riktigt bra kompis med någon så försvinner dom, flyttar eller så slutar dom höra av sig. Och jag orkar inte tjata om att träffas när man inte får nån respons.
Men nu är det dags att gå vidare.

Visst jag kommer vara ledsen ett tag till, men det kommer gå över det vet jag, men nu ska jag sluta älta denna skiten, det är slut med grubblandet. Nu får jag fokusera på nåt annat!

Inga kommentarer: