Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 30 november 2009

Lite frågor och svar!

Hur gammal är du om 5 år ? 32

Vem var den sista du träffade ? Simon

Hur lång är du ? 160 cm

Vilken va den senaste filmen du såg ? Harry Potter och halvblodsprinsen

Hur löd ditt senaste sms och till vem ? Det blev bättre med datorbordet såhär. Till Conny

Vad är dagens planer ? Tvätta och städa

Ringa eller sms ? SMS

Är dina föräldrar gifta ? Ja

När såg du din mamma senast ? I Lördags

Ögonfärg ? Bruna

När vaknade du i dag? 5,10

Har du någon gång hittat en katt ? Nä

Vilken är din favoritplats ? Vet inte

Vilken plast föredrar du minst ? VA?

Vart är du om tio år ? Det återstår och ser

Vad skrämde dig som barn ? Skolan

Vem fick dig att skratta senast ? Simon

Är du för ung för att äga vinylskivor ? Nä

Har du en stationär eller bärbar dator ? Bärbar

Sover du med eller utan kläder ? sover i pyjamas

Hur många kuddar har du i sängen? 2st.

Har du någon gång spytt på fyllan ? Ja det har hänt, men det var länge sen

Föredrar du skor, strumpor eller barfota ? strumpor

Är du social ? Nja om jag känner folket så är jag väldigt social, men är jag bland folk jag inte känner är jag det inte.

Vilken är din favoritglass ? Choklad

Vad skulle du göra om du vann en miljon ? Bli skuldfri

Tycker du om kinamat ? JA

Tycker du om Kaffe ? Nej

Vad dricker du till frukost ? Juice eller te

Vilken sida sover du på ? Höger eller på rygg

Kan du spela poker ? Händer väl

Gillar du att mysa ? Ja så klart

Är du en beroendemännsika ? Tror inte de.

Känner du någon med samma födelsedag som du ? nej

Vill du har barn ? 2st

Kan du några andra språk ? Engelska

Har du åkt ambulans ? Nix

Föredrar du pool eller hav ? Havet om det är varmt i vattnet

Vad spenderar du helst pengar på ? kläder eller på att köpa saker till barnen

Har du några dyra smycken ? Ja

Vad va det senaste du stoppade i mun ? En macka med pepparsalami

Välj ett ärr på din kropp ? på vaden

Vad har du för ringsignal ? hurricane bells - monsters

Har du något klädesplagg kvar från när du va liten ? ja en del

Flirtar du ? Bara med Conny

Kan du byta olja på bilen ? Ja, självklart

Har du fått fortkörningsböter ? Nej inte än

Vilken bok läste du senast ? Breaking Dawn

Läser du dagstidning ? Nix

Dansar du i bilen ? Det Händer

Vilken är din favorit radiostation ? Rix Fm

Vad va det senaste du krafsade ner på ett papper ? Vilka jag ska skicka julkort till.

När vad du i kyrkan senast ? Hmm tror det vara när Sara döptes

Vad ska du göra nu ? tvätta

Inga kommentarer: