Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

onsdag 25 november 2009

Gott & Blandat!

Har insett att jag behöver en ny header till bloggen, bilderna är väldigt somriga och jag har ju inte alls sådär långt hår längre. Har börjat med en bakgrundsfärg i alla fall! Alltid nåt!

Har inte hänt så mycket annars idag, har putsat alla fönster och hängt upp julgardinerna. Adventsakerna får tills på lördag! Längtar tills jag får upp dom oxå. Tyckte det var lite tidigt idag.
Men jul är ju det bästa med vintern tycker jag. Hoppas att det kanske kan få mig på lite bättre humör!

Imorgon blir det jobb och på fredag oxå. Skönt att få jobba! Känner lite panik över att jag var sjuk 2 dagar förra veckan och att jag inte fått jobba idag. Vill ha bra lön nästa månad med.

******
I wish I felt better
I wish I felt better

Inga kommentarer: