Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

söndag 1 november 2009

Fryser!

Sitter här och fryser som fan. Har frusit hela dagen, verkar som jag aldrig blir varm.
Väntar på Jessica, vi har bestämt lite msn-dejt.

Hoppas på att dom ringer från jobbet imorgon. Har inte fått veta att jag ska jobba imorgon på dagen, men ska i alla fall ha tandläkaren imorgon kväll. Vet inte hur länge jag ska ha det, men det återstår och se. Brukar ju bli ett par dagar i alla fall.

Fick ihop 157 timmar i Oktober! Perfekt, eftersom dom pengarna kommer precis innan vi ska åka till Danmark med Jessica och Mange! Fan va roligt vi ska ha!
Hoppas på att få ihop minst lika många timmar nu i November!

Jag trivs verkligen på jobbet. Känns som jag hittat rätt. Dom flesta är trevliga och verkar gilla mig lika mycket som jag gillar dom! Och det känns skönt. Bara hoppas man får någon fast tjänst så småning om. Men det är ju inte så lätt idag.

Måste försöka ta mig tid att åka in och lämna in min telefon, den e ju sönder :( Jag kan inte skifta över från att ta kort till att filma. Vill verkligen inte lämna in telefonen, men jag vill kunna filma så det blir väl tvunget!

Inga kommentarer: