Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 23 november 2009

Tiden är bokad!

Nu har jag bokat tid för att klippa mig. Ska prova ett nytt ställe.
Nu ska jag bara bestämma hur jag ska göra med mitt hår. Är väl till 99% säker att jag ska låta håret bli i alla fall lite längre. Jag trivs jättebra i min frisyr, MEN jag orkar inte fixa med det varje morgon så jag vill kunna sätta upp det. Så nu ska jag bara hitta en ny frisyr jag vill prova! :)

Idag har jag även skrivit upp mig på julbordetpå jobbet...den 15:e det dax! Nya kläder inför denna tillställning ska in handlas! Nån som vill följa med som smakråd?

Har även ringt och fjäskat med JOBI så dom ska skicka ut ett par vinterskor direkt till mig så jag slipper vänta 2 veckor! *tummen upp*
Blev dessa! Denna vecka kommer oxå mina arbetsskor från JOBI! Ett par sådana här:

******
Saknar dig...

Inga kommentarer: