Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

söndag 27 december 2009

Beslutet är fattat!

Har idag bestämt mig för att sluta blogga på min och Jessicas twilight-blogg. Har inte alls känts kul dom senaste 2 månaderna. Det var nåt vi skulle göra tillsammans... Men men. Känns skönt att ha bestämt mig, har ju funderar på detta ett tag nu och försökt fundera ut en bra lösning....och nu blev det såhär...känns skönt men en gnutta sorgligt.
Men Jessica ska fortsätta själv så kika ändå in!

Idag har det varit en bra dag....jobbat 4,5 timme... har bland annat städat hos pyttebebisarna... Sen hann jag i princip bara hem och vända innan vi åkte in till stan hela familjen för att gå på bio. Vi tittade på Alvin & gänget 2. Den var lika rligt som den första. Mysigt att gå på bio hela familjen....men Simon är nog lite för liten och lite för rastlös för bio....när halva filmen gått började han tjata om att åka hem. Kul kille. Han började förresten förställningen med att högt och tydligt säga att han fisit!

Imorgon är det jobb igen....skönt att ha nåt att göra... Hade nog blivit tokig om jag fått gå hemma en längre stund...

Inga kommentarer: