Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 15 december 2009

Magsjuka och sanningen!

Idag ringde dom från dagis...Oliver hade kräks. Inte kul. Tycker så synd om honom.

Igår kom i alla fall sanningen fram, och det var precis som jag trott hela tiden. Hon vill inte träffa mig. Tycker vi träffats för mycket och vill ha en paus. Helt ok, om jag bara fått veta det från början så jag sluppit känna mig som en idiot varje gång jag frågat om vi ska göra nåt och fått nej till svar.
Så nu slutar jag fråga...lika bra så får hon ta kontakt när och om hon vill göra nåt. Så slipper jag bli besviken och hon slipper känna sig jagad.

Ska göra mig klar nu och åka in till jobbet och gå på julbord. Kommer bli en toppenkväll! Kan det bli nåt annat när man har så underbara arbetskamrater!

Inga kommentarer: