Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 14 december 2009

Deppig

Har ju känt mig väldigt deppig den sista tiden. Går upp och ner. Det är väl så när vänner försvinner. Är glad när jag har folk runt omkring mig för då hinner jag inte tänka. Men nu på kvällarna är det mest skit!

Har i alla fall skickat iväg ett mail till Jessica nu och försökt förklara hur det känns för mig. Tror jag misslyckades brutalt! Men men...värre än situationen är nu kan den inte bli så värre har jag inte gjort det i alla fall.

Vet inte om jag skakar av nervositet eller för att jag fryser. Lite av varje kanske?

Dagens stora fråga: Varför är det så att vänner försvinner när man bäst behöver dom? Eller är det bara så att jag behöver Jessica som bäst nu just för att hon försvinner?

Har i alla fall haft en ganska bra dag förövrigt. Började morgonen med att åka med Oliver till hans dagis och tittade på när dom lussade. Fick lite fika och åkte sedan till jobbet och fick jobba med Tanja! Alltid kul att jobba med henne! Hon är lätt att prata med och hon är nästan alltid glad!

När jag kom hem skrev jag klart våra julkort och har varit och postat dom nu i kväll så håll utkik i en brevlåda nära dig!

Imorgon ska jag bli upplärd på vårdcentralen här i Oskarström och sedan ska jag vara där själv på fredag.
Imorgon är det även dags för julbord på jobbet! Ska bli nice som attan!

Inga kommentarer: