Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 15 december 2009

Julbordet av klarat

Har haft en toppen kväll! Mycket god mat och många härliga människor!
Vi fick alla varsin chokladask och alla fick varsin lott. Sen lottades det ut priser.Tyvärr vann jag inget, men det gjorde Carina, hon vann en matkorg och Tanja vann oxå, hon vann ett presentkort på Harrys!
Sen var det någon som vann biljetter till deltävlingen i melodifestivalen i GBG och en övernattning på hotell scandic. Som jag hade velat ha det!

Jag var nära att vinna flera gånger men jag vann aldig. Hade suttit fint med lite biobiljetter eftersom jag vill gå och se New moon igen! Nån som skulle vilja följa med?

Nä nu ska jag gå och göra mig klar för natten och krypa ner jämte Oliver i tv-rummet. Jobba imorgon ju! Och sedan på kvällen - massage!!!!

1 kommentar:

Jessica sa...

Kul att det var ett bra julbord! Men synd att du inte vann nått! Men tyvärr har man ju inte alltid turen med sig! Puss!!! <3