Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

söndag 20 december 2009

Dagens insikt...

...är att tomten låter som Darth Vader....


...i alla fall våran tomte...

Helgen som gått har spenderats i köket! Igår gjorde jag först julköttbullar och direkt efter det var det dags att fixa lite pannkakor till lunch. Fick en lite paus efter det men sen var det dags att börja förbereda rostbiff inför kvällen. Sedan fick jag börja på potatisgratängen.

Idag har vi gjort julgodis. Mjölkfri safransknäck och mjölkfri kola. Sen blev det vit chokladkola med lime och mintchockladkola. Massa gott i jul.

Brände mitt finger rejält på knäcken, satte på ett plåster och hoppades på att det skulle bli bättre....gör inte så ont nu, men är lite rädd för att ta av plåstret nu... Det såg inte så nice ut när jag satte på plåstret...

Är helt slut efter helgens fixande..har ju även hunnit med att tvätta och handla.
Imorgon är det jobb igen! Skönt att träffa alla underbara människor! <3 Så sängen börjar ropa på mig så smått...dags att göra sig klar snart. Min plan var att vara i säng till 9.

Inga kommentarer: