Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

onsdag 16 december 2009

Massage!

Har nyss varit på massage...helt guddomligt! Visst det gjorde ont, men det är skön smärta. Var mycket bättre än jag förväntat mig, men så var det ju oxå länge sedan jag var på massage sist!

Utanför fönstret så snöar det. Så härligt. Älskar verkligen snö och julen! Bästa tiden på året! Hoppas att snön får ligga kvar nu bara. Hoppas det kommer massor!!!!!

Oliver är lite bättre idag, men han klagar på ont i magen fortfarande. Så det blir att sova på golvet i natt med. Hoppas han sover bättre i natt i alla fall. I natt har han vaknat 6-7 gånger och varit ledsen för att han haft ont i magen.
Sen har jag varit inne hos Simon 2 gånger oxå. Så jag är lite trött nu kan man ju säga.

******
Saknar dig...trodde inte det skulle vara så svårt att låta bli att höra av sig.

Inga kommentarer: