Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 29 december 2009

Som jag mår bra!

Att lyssna på Ted hjälper! Jag mår som sagt bra i hela kroppen av hans musik så det blir mycket Ted nu! Gamla godingar!
Det är sån här musik som gör att jag hittar tillbaka till den jag är...den som klara sig själv, som inte behöver nån annan en sig själv. Men för att klara mig själv måste jag hitta tillbaka dit.

Idag har det varit en sån toppen dag! Fick en klapp på axlen vid frukosten idag av en arbetskamrat som sa: Tack för att du städat på bra på min avdelning i helgen. Forsätt så!
Kan man bli annat en glad?

Efter jobbet fick jag sms av Catharina som sa att om jag ville ha massage var det bara att åka bort till hennes gubbe! Det är bra vänner man har som skickar hem en till deras gubbar för massage! Sämre kan man ha det! Är så tacksam för detta!
Massage blev det....en timmes avkoppling var vad jag behövde. Märker att en del spänningar i kroppen har släppt. Har varit mycket av allt den sista tiden, men märker att jag är på G igen nu! Att jag dessutom fick lyssna på Ted under hela massagen var ett plus!
Det var väl massage och en massa Ted jag behövde!
Dessutom kommer det ju bli mer massage...

En sak som stör mig mycket är att jag inte kan hitta min favvo-Ted-låt på Youtube...får väl se om jag kan göra en egen video och lägga upp.... Vill ju dela med mig!

Inga kommentarer: