Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

onsdag 30 december 2009

En väns rätta ansikte

En riktig vän är:
  • en som alltid lyssnar.
  • en som alltid finns där när du behöver nån. På gott och ont.
  • en du kan skratta med.
  • en du kan gråta med.
  • en du kan berätta hemligheter för.
  • en som peppar dig och tror på dig.
  • en som kan komma med goda råd.
  • en som är lite mer förnuftig när du själv inte är det.
Hur ser en sån ut då?

Jag vet! Hon ser ut såhär...


Bästa Liten! <3
Du trillade in i mitt liv på en Lerina-kurs för snart 5år sedan! Fattar inte att det är så länge sedan. Trodde aldrig vi skulle hålla kontakten efter vi slutade på Lernia. Men jag hade fel!
Efter några veckor kändes det som vi känt varandra jämt! Kanske för att vi innerst inne är ganska lika?
När du flyttade till Västerås tog du nog med dig en lite bit av mig...tror det är därför jag saknar dig så mycket. Fast hade du inte flyttat hade vi väl rullat fram efter att vi ätit maryland cookies hela dagarna. :P
Fast det kanske hade varit värt det om vi fortfarande bara hade haft en damm mellan oss!
Love you!

1 kommentar:

Liten sa...

Men underbar! Nu har du fått mig att gråta årets första dag...
Älskar dig och värderar din vänskap så oerhört högt.
Massa kärlek till finaste Mimmi