Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

torsdag 3 december 2009

post it-lappar

Jag börjar tro att jag är lite beroende av dessa Post it lappar. Använder dom ofta och när jag ser sådana i affären så vill jag köpa!
Just nu är halva databordet fullt av dom. Har skrivit ner vad jag ska packa för lördag på en lapp, söndag på en lapp och måndag på en lapp. Sen har jag en lapp med övrigt och en med saker som ska packas på morgonen innan vi åker. Sen är där en lapp med vad barnen ska ha packat på morgonen och en med vad alla inträden, bensin, broavgift kommer kosta. Ja det är väl det. :)
Bra och ha ett gäng post it hemma!

Håller på att packa för fullt. Har varit nere i källaren och för en gångs skull tagit fram strykjärnet. Händer inte så ofta!

Nä nu ska jag fortsätta packa så jag blir klar. Ska lägga mig tidigt! Jobb imorgon. Känns lite skumt att gå och jobba på fredagen när man varit ledig hela veckan! Men men det går det oxå!

Inga kommentarer: