Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 4 augusti 2009

Arg och besviken!

Är så arg och besviken....efter allt fixande och trixande för att göra dom som skulle åka med till Växjö nöjda, säger dom att dom inte ska åka med. Dom ska istället åka bussen så dom är där kl 8 på morgon!

Finns inga ord som kan förklara hur jävla trött jag är på detta.

Först tjatas det om att vi måste åka, sen när allt är klar ska dom inte med.... Nästa gång behöver dom inte ens tänka på att få åka med. Kommer aldrig på frågan!!!! Såna människor går ju ändå inte att lita på!

Men det verkar ändå som det blir Växjö på fredag.....för mig och Jessica! <3

Ska gå och lägga mig och läsa Eclipse nu. Läste ut New moon i söndags. Har ju redan läst alla böckerna på svenska, men vill läsa alla på engelska.
Är ju lite Twilight-galen...har alla 4 böckerna på både svenska och engelska. Twilight-filmen har jag 3 olika exemplar av. den svenska dvd, den kanadensiska dvd och den amerikanska blue-rayen. Fundera även på att köpa den amerikanska 2 discs utgåvan av dvdn

Inga kommentarer: