Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

onsdag 12 augusti 2009

Växjö-resan!

Gick över förväntningarna! Vi hoppades ju på att få se BWO backstage och kanske få ta en bild på dom. Så direkt efter dom hade spelat så smet jag och Jessica bakom scenen för att spana. Och efter en stunds smygande och spanande så fick vi se dom sitta i ett vitt tält. :)

Jessica frågade en av killarna som jobbade backstage om han kunde fråga BWO om vi fick ta en bild på dom. Han svar var att dom har redan åkt. Då kontrade Jessica med att nä dom sitter i det vita tältet där borta! Då sa killen att han skulle gå och fråga!

När han kom tillbaka gick allt superfort... Han kom tillbaka och sa kom skynda er han står därborta! Jag fattade ingenting och Jessica drog i väg mig. Dom öppnade upp staketet så i kunde smita in. Och där stod han! Martin Rolinski och väntade på OSS! Med världens smile på läpparna! Såg ut som han var lika glad som vi!

Vi presenterade oss och skakade hand. Sen tog Jessica kort på mig och Martin och sen tog jag kort på dom. Sen gjorde jag nog jag ångrade att jag inte gjorde förra året på Liseberg...frågade om jag kunde få en kram! Och visst kunde jag det. :) Jessica fick oxå en sen stutsade vi därifrån.
Jag ser ut som en mupp, men det bjuder jag på... :)

Efteråt var vi tvungna att gå och sätta oss...helt skakis i hela kroppen. Fattade inte att det vara sant....fattar fortfarande inte det. Tur det finns bildbevis annars hade jag inte trott på mig själv!

2 kommentarer:

bwo 4 ever sa...

du måste vara väldigt lycklig nu

Mimmi sa...

Ja!!!!!