Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

fredag 14 augusti 2009

Slut för idag!

NU har jag jobbat färdigt för idag... Städade ju tandläkarmottagningen själv idag. Var i princip livrädd hela tiden! Var helt säker på att jag lyckas kluddra med larmet och att vakterna skulle komma vilken minut som helst.

Men det kom ingen så jag antar att jag lyckades. Dessutom antar jag att om larmet hade gått, så skulle jag nog märkt det.

Skulle ju sett på tv nu halv 8 men vår boxer är sönder,och när älsklingen skulle koppla in den gamla så funkade inte det heller. Kanske är fel på kortet och inte på boxern... I vilket fall blev jag lite ledsen...hade sett fram emot en kväll i soffan... Det är ju inte så ofta det är nåt man vill se på tv :(

Så jag får väl dega framför fejjan och kolla Twilight-bloggarna. Väntar ju på att trailern för New moon ska komma!

Inga kommentarer: