Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 17 augusti 2009

Åska!

Japp det åskar ute. Sitter här och tittar på regnen och blixtarna.

Idag har var en buzy day. För lämnade vi Simon på dagis och sen körde jag och Oliver in till stan för att börja skola in honom på hans nya dagis. Där var inte så många barn idag så Oliver lekte mest med sig själv och med sin nya dagisfröken. Vi var ju inte där så länge idag, bara 1½ timme.

Sen åkte vi snabbt till Coop för att handla lite inför morgondagen. Och sen skyndade vi oss hem för att hämta Jessica och Simon. När vi kom hem började vi baka bullar och sedan muffins. Sen kom Conny och Mange hem och då var det dags att börja på maten. Och direkt efter vi ätit åkte jag ner och jobbade.

Så jag är rätt slut nu. Ska snart gå och sova, eller kanske läsa lite Eclipse först. Går ju lite dåligt med det. Har varit lite trött den sista tiden.

Imorgon så ska vi åka taxi till dagis! Oliver tycker det är superspännande...själv hade jag helst velat köra själv...men men!

Inga kommentarer: