Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 31 augusti 2009

Musik!

Har funderat rätt mycket på min musiksmak, och hur den ändrat sig den sista tiden! Hade någon sagt förr bara 6 månader sedan att jag skulle älska Muse nu så hade jag skrattat åt dom. DÅ kände jag inte ens inte till Muse.

Men i alla fall.... Innan har jag ju bara gillat pop i princip. Musik som Backstreet boys, Britney Spears...ja ni fattar, med undan tag för Eddie Meduza, Joddla, Kenneth & the knutters och Republicas Drop dead gorgeous som jag älskat från första stund jag hörde den!



Men annars har det bara varit pop...gärna pojkband... Men för 2år sedan började jag lyssna lite mer på musik åt det rockiga hållet. Tror Liten har en del i det som lurade på mig Takida, tror det var med det som det började egentligen, men för 2 år sedan ändrades musiksmaken lite mer åt det hållet. Nu är min favoritgrupper, förutom Muse, Nickelback, Daughtry..ja lite åt det hållet. Gillar ju BWO starkt oxå, och det är ju inte direkt rock, men inte heller "smörpop".

Men som sagt hade nån sagt förr ett halvår att detta skulle vara mina 2 favorite låtar hade jag nog skrattat brutalt och sagt att jag aldrig skulle lyssna på sån skit!!!

Muse - Time is running out


Muse- Hysteria


Vill så gärna gå och se Muse i Oktober!!!!!!

Inga kommentarer: