Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

onsdag 12 augusti 2009

Höst?

Idag har jag haft såna höst-känslor. Vet inte om det är vädret eller min kläder som fått fram den känslan... Nu längtar jag iofs brutalt mycket till 20 November så det skulle gärna få vara höst nu för min del :P

Idag har varit en bra dag. Jag har ju inte jobbat idag, vilket har känts väldigt konstigt. Men vi har varit i skogen och plockat svamp med Jessica....hittade inte så mycket idag som sist... Men det blev en varsin macka i alla fall.

Sen packade vi in oss i bilen och åkte in till arbetsförnedringen... Inte alls lika kul, men men.
Sen åkte vi och hämtade älsklingen på jobbet och åkte hem och lagade mat. Har ätit kycklingfilé fylld med ädelost och som vi sedan lindade i bacon.... Kalasgott. åt lite för mycket...är tokmätt nu.

Ska jobba imorgon igen...får se var jag hamnar då.

Inga kommentarer: