Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

onsdag 26 augusti 2009

humörklyvning eller vad man ska kalla det?

Nåt sånt måste jag lida av för hur kan man vara trött och omotiverad samtidigt som man är uttråkad, rastlös och vill göra nåt roligt? Det bara kryper i kroppen på mig. Får ju såna här perioder lite då och då. Men jag trodde inte jag skulle få det nu när jag jobbar. Brukar ju sitta i några dagar. Tur vi ska till Ullared på lördag och att det är Twilight-träff på söndag så det händer nåt snart. Bara hoppas att det hjälper!

Men som sagt är jag oxå galet trött. Ska faktiskt sa och krypa ner i sängen snart. Ska jobba imorgon med. Får bra motion på jobbet i alla fall. Är inte stilla 1 minut. Har ju stegräknare på mig och idag har jag gått 8224 steg! Är rätt nöjd.

Inga kommentarer: