Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 24 augusti 2009

Jobbat

Idag har jag jobbat, först inne på sjukhuset sen hos tandläkaren här i Oskarström. Ska göra det imorgon oxå. Tove frågade mig precis när jag skulle gå. Inte så att man tackar nej till 2,5 timmes extra betalt! Ganska lättförtjänta pengar. Den enda nackdelen är att jag måste åka dit efter kl 17 när dom stängt och det är lite jobbigt att åka iväg och jobba på kvällen när man redan varit iväg en gång innan. Men men det går det med!

Imorgon är det då dags. Frisören kl 13.00. Är både nervös och förväntansfull på samma gång.

Första dagen med Allévo har gått bra. Förutom att jag är rätt hungrig. Men så var det sist oxå. Tar ett par dagar innan kroppen vant sig vid lite mat igen. Känner att jag är motiverad som attan!
Rör ju mer på mig nu när jag jobbar oxå. Idag har jag gått 7500steg. Eller ja det är ju mer, har ju inte på steg räknaren hela tiden. Utan det är på jobbet...

Inga kommentarer: