Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 17 augusti 2009

Dagisdax!

Idag är det dags för Oliver att börja på sitt nya dagis. Han tycker det är väldigt spännande, kanske mest för att han ska åka taxi till dagis. Men idag åker vi i min bil, sen imorgon blir det taxi.

Jag är väl lite orolig för att han inte ska trivas eller att han inte ska få några kompisar.... Men det hör väl till som mamma.... Kommer säkert gå hur bra som helst!

Sen när vi kommer hem ska vi baka lite mer bullar och eventuellt lite muffins. Oliver fyller ju år imorgon den lilla skrutten!! Hela 4 år! Galet var tiden går fort. Vid den här tiden för 4 år sedan hade vattnet gått och jag låg och väntade på att han skulle komma ut. Men det var en seg rackare! Han föddes ju inte förrens 03.14 den 18 Augusti!

2 kommentarer:

Liten sa...

Ska lillfisen börja på språkförskolan?

Mimmi sa...

Japp!