Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 3 augusti 2009

Krångel!

Vet inte om det blir nåt Växjö....dom vi skulle åka med vill vara där tidig, så tidigt att jag inte vet om jag hinner hem från jobbet och fixa det som ska fixas innan vi kör. Barnen måste ju hem till mina päron på något sätt.

Hade först ställt in mig på att det inte skulle bli av eftersom det kostar ju en del att köra, sen skulle dom till 95% med och jag ställde in mig på att det faktiskt skulle bli av. Och nu blir det eventuellt inte av.... Behöver jag säga att jag är besviken? Hoppas på ett under.

Annars är det bra, hjärnskakningen är nog så gott som återställd. Har lite lätt huvudvärk kvar men annars är det bra. Men jag måste fylla i en lapp på jobbet om arbetsskada...lite spännande tycker jag... :)

Inga kommentarer: