Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

torsdag 6 augusti 2009

Humor

Tankade min bil inför resan till Växjö imorgon....tankade då för dom där 300kr dom som egentligen skulle åkt med tyckte att det kostade. Men jag vet inte, antagligen så skulle dom nog inte åka tillbaka hela vägen hem utan hoppa av nånstans på vägen hem.... För jag fick inte tillräckligt med bensin för 300kr, men det är så vi kommer dit i alla fall. Sen kan vi stanna och tanka på vägen hem oxå. Men nu slipper vi göra det på vägen upp imorgon.

Kommer bli en stressig dag på jobbet imorgon. Ska försöka skynda mig så mycket som möjligt så jag kan sluta halv 1 istället. Barnen ska lämnas hos mina päron halv 2 och vi måste köra vid halv 3 senast. Vi vill ju stå längst fram denna gången. :)
Så jag får stressa på imorgon....men det ska nog gå bra. Imorgon ska jag även få reda på om jag får några tider nästa vecka. Imorgon är det ju sista dagen på mitt schema.

Nu ska jag gå och göra mig klar för natten. Tänkte jag skulle gå och sova tidigt, ska vara vaken många timmar imorgon....


Fan va roligt vi ska ha imorgon!!!!

1 kommentar:

Jessica sa...

Ska bli sååå jävla kul!! Wiie! two chicks on a roadtrip!! Nice!