Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

lördag 2 januari 2010

8 dagar....

Så många dagar i sträck har jag jobbat nu. Är inte så van vid det så det har varit lite strängt. Men jag är inte den som ger upp! Kämpar på för att jag och min familj ska ha det bra!
Nu är jag ledig imorgon och då ska vi åka till Ikea. Sen på måndag ska jag jobba igen! Älskar mitt jobb och mina arbetskamrater!

Har varit på mitt favvo-ställe på jobbet, infektion, har även varit och städat båda entréerna. Oxå bra att städa.
När jag kom till infektion fick jag se att där var 6 isoleringar. Lite strängt men det går det med. Fick beröm av personalen att jag var duktig och noggrann...sånt blir man glad av! 2 gången denna veckan jag får beröm på jobbet!

Mår mycket bättre idag än igår. Var ledsen mest hela dagen igår. Men så var jag oxå trött som få. Men 8 timmar sömn gjorde susen! Vaknade pigg och glad och en aning klokare än igår!
Från och med nu ska jag bara vara glad! Jag kan verkligen inte göra mer nu så jag ger upp och går vidare! Känns som ett bra beslut som jag vinner på i längden!

Jag är sugen på att skaffa en blogg till, en som är inriktad på nåt speciellt...men vet inte riktigt vad ännu. Men jag klurar på det...
Tyckte om att ha 2 bloggar...men eftersom Twilight inte intresserar mig så mycket för tillfället så....

Inga kommentarer: