Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

söndag 3 januari 2010

Ikea!

Idag ska vi åka till Ikea. Det ska bli kul att komma iväg lite. Blir väl ett besök på Taco house oxå, om vi inte bestämmer oss för att åka och äta Sveriges godaste pizza. Tydligen har en pizzeria i Helsingborg dom godaste pizzorna i Sverige. Det kan ju vara värt ett besök. Men det ligger inne i Helsingborg så jag tror det blir Taco. Men det är ju så gott!!!!
Får ta pizzan en annan gång. Mormor fyller ju snart år och då kanske man kan ta det på vägen hem :P

Så nu ska jag göra oss klara för att åka när Conny kommer hem vid 10-tiden. Men innan dess ska jag försöka tvätta lite och jag har lovat barnen att vi ska spela super mario oxå. Conny fick det nya super mario till wii:et i julklapp, det är jätteroligt, men ganska svårt.

Inga kommentarer: