Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

onsdag 13 januari 2010

I'm a happy happy girl!

Idag har jag ÄNTLIGEN fått min efterlängtade Aino! Har suktat efter den i säkert 2 månader. Och nu ligger den här jämte mig!

Blev en kort dag på jobbet idag. Och det gjorde inte så mycket, har jobbat rätt mycket sista tiden. Dessutom mår jag konstigt idag... Är konstigt trött, känns som benen inte orkar bära mig. Men jag har ju varit trött i perioder och det kanske kan vara en sån period som jag kommit in i.

Så när jag var på Euorstop idag och ät lunch på Espresso House så passade jag på att gå in på Life och köpa nåt uppiggande. Hon i butiken rekommenderade rosenrot så jag köpte en liten paket så får vi se hur det funkar. Så imorgonbitti får jag ta en tablett och se om jag blir pigg!

Nä nu ska jag pilla vidare med min nya fina telefon! <3

Inga kommentarer: