Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 25 januari 2010

Snart sängen!

Har varit en bra dag på många sätt idag. Har varit piggare och lite gladare idag, kanske pga vad vågen visade imorse? Jag har varit på ett bra område på jobbet oxå. Först medicinmottagnigen, sen C1:ans entré och dagen på sjukhuset avslutades med Norrebo. Och nu ikväll har jag tagit tandläkaren. Har fått en ny fin dammvippa dit idag. :)

När jag var hos tandläkaren och städade så ringde Catarina och bjud in mig på 2 olika saker. Först är det tupperware-party på torsdag. Hur många vuxenpoäng är det på det :P Sen på lördag är det filmkväll! Blev glad över att bli tillfrågad!

Och nu när jag suttit här och betalat räkningarna så ringde Carina, pratade lite om träningen imorgon, hon är fortfarande förkyld så det blir nog en runda på berget imorgon med! Men bara vi kommer igång och rör på oss så är de bra! Och så kan vi bubbla lite oxå!

Har inte mått så illa idag heller. Hoppas att biverkningarna på medicinen börjar ge med sig. I lördags mådde jag förskräckligt...

Nä nu ska jag gå och sova! Och jag kan sova gott i natt när jag betalat räkningarna och det är bra med pengar kvar resten av månaden!

Inga kommentarer: