Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 5 januari 2010

Efter 10 timmar på jobbet

är man mör. Har jobbat med Carina hela dagen, 3 utstädningar och scanningen. Är trött och seg, efter 6 timmar i virkon så kan man lätt bli det! Men vilken rolig dag...och så duktiga vi varit! Radarparet på städ! The bitches! ;)
Har jobbat 2 långa dagar på rad nu...så det ska verkligen bli skönt att vara ledig imorgon. Tycker jag förtjänat det.

Så imorgon blir det lite pulka åkning! Borde även ge mig ut och gå. Men är dålig på att komma iväg själv. Men allt promendsällskap bor i stan, och jag vill inte åka dit för att gå ut och gå och jag gissar på att dom inte heller vill ta sig hit. Lite förlångt. Får väl sparka mig själv i häcken och ge mig ut.

Ska även ta hand om lite tvätt imorgon och städa bort julen! Låter inte mycket till ledig dag!


En vänskap som inte tål att allt blir sagt,
håller inte i det avgörande ögonblicket.

Inga kommentarer: