Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

onsdag 6 januari 2010

Vilken dag!

Har haft en fantastisk dag. Åkt pulka och skottat snö. Städat bort julen och ätit pizza. Blivit anklagad för att vara aggressiv. Fått skulden för vad min syster skriver på sin facebook! Ja den har varit bra på alla sätt och vis!

Känner verkligen att jag hittat mig själv igen! Nu är jag Malin igen. Nu tänker jag inte ta mer skit!

Blev ingen promenad idag, men jag har ju skottat snö i stället så. Men imorgon får jag försöka ta en promenad, om det inte blir en lång dag på jobbet för då orkar jag nog inte.

Har fått upp min nya fina lampa här i datarummet, blev så jäkla nice! Mycket bättre än jag trodde och då förväntade jag mig en hel del av min lilla lampa!

Tog en massa fina bilder när vi var ute i snön, men orkar inte ladda upp dom nu....får gör det imorgon.

JAG FRYSER!!!!

1 kommentar:

Syster sa...

Ja du... Fick väl 10 st brev om BH-färg, vilket jag tyckte va oehört löjligt. Därav valde jag att ha den färgen och mönster på min BH... Tänkte att det slutade att skickas då. Förstår inte ens hur man kan reagera på det??