Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

fredag 22 januari 2010

Stackars lilla Simon!

Fick hämta Simon på dagis idag, han hade ont i magen, ville inte äta och var hängig. Han var helt vit i ansiktet. När jag kommit dit, klätt på honom och lyfter upp honom för att gå ut till bilen så kräker han över hela mig och sig.

Direkt efter det kom färgen tillbaka, han sprang ner till bilen och när vi varit hemma en stund började han tjata om mat.
Så jag undrar lite hur sjuk han är. Jag kanske klämde honom på magen när jag lyfte honom... Ja jag vet inte. Han åt i alla fall lite skorpa och blåbärssoppa innan och det har fått stanna i magen.

Hoppas inte det blir mer av det så vi kan åka till Helsingborg på söndag.

Imorgon ska jag åka och klippa mig och sedan åka och jobba lite! Första gången jag jobbar och är riktigt fin i håret kanske!

Är trött och funderar på att krypa ner bakom Simon som ligger här nere på golvet vid mina fötter och sover....men klockan är ju inte så mycke ännu!

Inga kommentarer: