Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 4 januari 2010

Underbara måndag!

Har verkligen haft en toppen dag på jobbet idag! Började med att städa på BB och avd 17 tillsammans med en tjej som heter Sandra. När vi städat en stund säger hon: vi bor grannar va?! Och ja det var vi ju...det hade jag inte en susning om. Så det blev en trevlig förmiddag. Sen gick vi ner och fick veta att vi skulle göra utstädning tillsammans! Sandra hade aldrig gjort det så jag har lärt upp henne på det.

Innan middag fick jag oxå frågan om jag kunde ta en utstädning kl 15.30..räknade snabbt ut att då är jag klar vid 5, halv 6. Men det var med Carina och en sån chans missar man ju inte. Jobba med Carina är lite utav det roligaste som finns.

Men när vi skulle göra utstädningen fick vi veta att det var den lilla typen så det gick en timme fortare. Skönt när man jobbat länge redan.

Trivs så bra på mitt jobb, blir verkligen glad av att gå dit. Människorna som jobbar på städ är toppen. Önskar bara jag hade fast tjänst så man vetat när och om man ska jobba. Men förhoppningsvis kommer väl det!

Vad kan jag mer berätta då...
Har lite twilight-grejer på gång...lite hemligt sådär, men det kan bli kul! Hehe!

Nä ska nog snart gå och lägga mig, är så trött...ska bara kolla till mina auktioner på tradera...tror jag. :P


Medkänsla
är din smärta
i mitt hjärta

Inga kommentarer: