Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

söndag 3 januari 2010

Vilken härlig dag!

Det har varit en underbar dag idag! Först och främst: underbart väder, -16 grader och sol! Sen en tripp till Helsingborg, bästa stan i landet! Började med att jag hittade bästa radiokanalen, rockkanalen...varför har vi inte den här?! Bara den kan få mig att flytta till Hbg....har ju varit på väg att flytta dit tidigare.

I alla fall...vi kom fram till Väla, jag blev helt förvirrad, dom hade byggt om vägen så den var inte där den skulle! Men det gick bra ändå. Började med att gå in på Väla och äta Taco. Mumma! Sen in på Ikea, blev både nya kaffekoppar och nya glas. Hittade en minigratängform oxå, perfekt till att göra mat till Simon i. Så slipper vi köpa aluminiumformar hela tiden! Köpte lite skålar och så klart nya leksaksbackar till barnen. Oliver fick välja färger så det blev 2 gröna, 1 röd, 1 rosa och 1 blå! Blir färggrant och fint nu!

Sen gick vi in på toys r us och Simon fick kläder och blöja till sin docka...så slipper vi höra att han är bar om snoppen hela tiden. :P Oliver fick lego så var alla nöjda och glada!

1 kommentar:

Liten sa...

eller flytta till västerås, vi har rockklassiker här med =)