Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

söndag 10 januari 2010

Detta illamående...

Har ju den senaste tiden haft ont i magen och mått illa ofta. Har väl inte tänkt på det så mycket förrens idag. Funderade på om jag kanske ätit för mycket fet, och sen plötsligt slog det mig!
Magkatarr. Klart det är det. Vi har ätit rätt mycket fet mat den sista tiden, och en del godis och läsk. Sen allt tjafs som varit dom senaste 2 månaderna har väl inte hjälpt till. Så min mage har slagit bakut...igen.

Så nu är det till att dra ner på den feta maten och läsken. Och sluta vara arg. Varför ens vara arg, dags att sluta bry sig helt.

Jag får ge det här ett par dagar, annars får jag väl gå till farbror doktorn och få meducin! :)

NU ska jag bara vara glad och lycklig! Det förtjänar jag! Kanske är det min mage försöker tala om!

Inga kommentarer: